HTML

negyvenkettő

A tudatosság olyan dolog amiért naponta tenni érdemes. Érted, értem. Érted? Értem!

Friss topikok

  • Rabótnyica: Ha gondolatainkat kérdeznénk,így felelnének: Ez a szánalmas muki azt képzeli,hogy ő gondol minket,... (2007.10.26. 06:47) Vágyom, akarom, a falat kaparom
  • Moncsics: \"A közvéleményt meg lehet mérgezni, de csak olyan méreggel, amelyik ízlik neki.\" -Fjodor Mihajlo... (2007.10.23. 19:45) Más-szem-szög-ből (2006)
  • Moncsics: "... Nevetsz, sírsz, de élvezetes, Mert közben végre ember lehetsz." :) (2007.10.23. 19:24) Szado-mazo No.1 (2006)
  • Moncsics: Én ehhez csak annyit mondok, hogy az embereknek joguk van élni. Azt hiszem ez a legfőbb jogunk, ez... (2007.10.23. 19:18) Szabadok vagyunk!? (2006)

Linkblog

Archívum

Törd össze a szem-éjjiségedet (megvilágosodás felvilágosító agymenés)

2007.10.21. 20:30 kpmc

Ha összetöröd a személyiségedet, akkor mi marad? Csodás lehetőség arra, hogy zöldségként végigéld az életed vagy a megvilágosodás maga? Ami persze lehet, hogy egy és ugyanaz. Ám ez badarság, ugyanis a megvilágosodott ember is használja a gondolatait és megmaradnak a végtagjai is. Pl., hogy kimenjen a WC-re, ugyanis az anyagcsere folyamata is emberi marad. Helyesbítés: a megvilágosodott ember használja csak igazán a gondolatait, a kisebb tudatszinten álló emberekre a jellemző inkább az, hogy a gondolatok használják őket. A gondolat használ és kihasznál, testünk meg rongybaba üzemmódban reagál rá. De akkor ki használ? Vagyis ki vagyok én, akit kihasználnak a gondolatok és/vagy használja a gondolatait? A tudat, aki/ami meg tudja figyelni a gondolatokat. A tudat (ki)utat mutat. Kiutat mutat a szenvedésből, a lá Buddha. Más címkékkel: Megfigyelő, Lét, Teljesség, Szellem, Egy, ÉN, Isten, Krisztus, stb. (gyakorlatilag bármi beilleszthető csak nagybetűvel kezdd:)). A megvilágosodott létállapotban megszűnik az elme által széttördelt valóságlátás, az elkülönülés, és mindnyájan egy láthatatlan ERŐ egyedi megnyilvánulásaivá válunk, teljes mélységünkben (spirituális és nem urulógiai mélység). Mindnyájan Eggyé válunk. Vagyis mindig is eggyek vagyunk, csak az alacsony tudati szintünkből eredően, a sekély nézőpontunk által ezt nem látjuk, és ennél fogva nem is látjuk be. Megvilágosodott tudatállapotot elérni még nem is nagydolog, de felismerni, és főleg benne maradni már bicskacsorbító feladat. A megvilágosodás elmezavarnak tűnhet, de pont az ellenkezője: az elme már nem zavar. A trónfosztó visszakerül jól megérdemelt, "ezermester" szerepéhez. A gondolati címkézések megszűnnek, ahogyan a múlttal és a jövővel való azonosulások is. Tehát a megvilágosodás állapota (és nem gondolatformája): Én Vagyok, Itt és Most. Rövidebben: VAGYOK.

 
Végkövetkeztetés: Én a Gyula vagyok, meg az Ottó a Tótottó is egyben.

 

(Csakis a tökéletesség fokozása végett: A személyiséget természetesen nem összetörni érdemes. Alapos megfigyelés által illúzió voltára fény derül. És mi történik, ha egy illúzió lelepleződik? Meztelen lesz a király.)

Szólj hozzá!

Címkék: ego én humor agymenés isten lét szellem vagyok megvilágosodás tudatosság személyiség elme kpmc szellemes

A bejegyzés trackback címe:

https://42vtv.blog.hu/api/trackback/id/tr94203178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása